متن آهنگ بیقرار از سیروان خسروی- آلبوم جاده ی رویاها
مــ ـــتـــ ـــنـــ ـــ آهــ ـــنـــ ـــگـــ ــــ
متنـــ آهنگـــ ....

روی دیوارا مینویسم تک تک خاطراتو از گذشته با تو
بدیاتو میسوزونم میکشم خوبیاتو تا بدونی با تو
زندم و زندگی میکنم من
بی قرار تو ام چشم انتظار تو ام
گفتی مال منی من تکیه گاه توام
اما احساس تو به دل عاشقم دل نبست
قلب سنگی تو شیشه عشقمون رو شکست
هر طرف عکس تو روبروی منه
چشمای آسمون واسه دیدن کمه
از توام بگذرم چی واسم باقی میمونه
لااقل با کسی بمون که قدرتو بدونه
بی قرار توام چشم انتظار توام
گفتی مال منی من تکیه گاه توام
اما احساس تو به دل عاشقم دل نبست
قلب سنگی تو شیشه عشقمون رو شکست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 1 فروردين 0برچسب:, توسط pardis |

Weblog Themes By Blog Skin

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
» پست الکترونیک
» RSS
مطالب اخير
آرشيو مطالب
نويسندگان
پيوند ها

face=Tahoma> src=http://loxblog.com/temp
late/setarelink.gif
width=12 height=12>
تبادل لینک
هوشمند
border=0
src=http://loxblog.com/temp
late/setarelink.gif
width=12 height=12>
برای تبادل
لینک  ابتدا ما
را با عنوان
مــ
ـــتـــ
ـــنـــ ـــ
آهــ ـــنـــ
ـــگـــ ــــ
و آدرس

matne-ahang.LXB.ir

لینک
نمایید سپس
مشخصات لینک
خود را در زیر
نوشته . در صورت
وجود لینک ما در
سایت شما
لینکتان به
طور خودکار در
سایت ما قرار
میگیرد.





پيوند هاي روزانه

اسلایدر